A szórólap és a postaláda…
Úgy tűnik, hogy egyes cégek, vállalkozások analfabéta szórólapozókat is alkalmaznak reklámkiadványaik terjesztésére.
Most telt be a pohár, eddig békés bárány módjára tűrtem, hogy a reklámanyagok kiszorítsák a levelesládánkból a várt küldeményeket.
A kialakult helyzetnek többféle oka lehet:
– A reklámozó cég vezetője azt mondja: Ne törődjetek a „Reklám-anyagot nem kérünk” felirattal a postaládán, még van annyi hely, hogy a mi szórólapunk is beférjen.
– A szórólapozó nem tud olvasni, s azért nem támadható, mert főnöke szóbeli utasítását teljesítette.
– A szórólapozó tud olvasni, de nagy ívben tesz arra, hogy a postaláda gazdája mit gondol. A kiadott számú szórólapot ki kell szórni. Ez az ő feladata.
S mit mond erre a postaláda? Már rég csendes szövetséget kötött a szórólapozóval. Ő pedig azzal is, aki beengedi a zártlépcsőházba.
Ekler Elemér